среда, 16. мај 2018.

Proteinski mafini


 Možda bi mogli da imaju i drugačiji naziv, jer ipak u njima ima i malo ugljenih hidrata ;) Ali, sigurno je to da, kako god se zvali, u pitanju je jedna vrsta zdravih i ukusnih zalogaja, veoma zgodnih da se servira za doručak ili večeru, posebno ako se trudite da ponekad pojedete i nešto bez brašna :))



Proteinski mafini

Sastojci:

200 gr šampinjona 
100 gr brokolija 
50 gr kačkavalja (ili nekog drugog sira pogodnog za rendanje) 
4 jajeta 
so, biber


Priprema: 

1. Brokoli iscepkati na cvetiće, dobro oprati i staviti u vrelu vodu da se kuva, oko 3-4 minute, tek da omekša. Ostaviti da se ohladi.  Šampinjone oprati, iseckati i staviti u tiganj na malo maslinovog ulja da se prodinstaju i svenu.  Kačkavalj narendati. 
2. U činiji izmešati sve sastojke: brokoli, šampinjone, sir i jaja. Dodati soli i bibera po ukusu. Smesu kašikom rasporediti u kalup za pečenje mafina (ja sam i silikonski kalup podmazala mašću ali mislim da se ne bi lepili i bez podmazivanja). 
Staviti u rernu da se peče, na 180 stepeni, oko 20-ak minuta.  



   Od ove količine sastojaka dobije se 9 mafina uobičajene veličine. Preporučujem da se pravi onoliko koliko će se odmah pojesti jer su mafini mnogo lepši kada su topli nego kada se ohlade. Umesto brokolija, možete staviti spanać, kako je u originalnom receptu, ili neko drugo povrće koje volite - tikvice, blitvu,... Ukoliko ne koristite kalup za mafine, mogu se peći i u keramičkim kalupima, pa tako servirati.



2 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...